Kariéra
Za úspěchem všech společností uskupení OK HOLDING stojí spolehliví a kvalifikovaní zaměstnanci. Jsme si vědomi, že bez kvalitního personálního zázemí bychom nemohli klientům poskytovat špičkový servis, který je pro naše podnikání stěžejní. Proto výběr nových kolegů považujeme za základ tohoto úspěchu.
Díky kontinuálnímu obchodnímu růstu neustále rozšiřujeme pracovní tým a hledáme nové spolupracovníky, kteří budou svou kreativitou, invencí a pracovním nasazením spoluvytvářet firemní budoucnost. Pomůžeme Vám rozvíjet Váš pracovní potenciál a podporovat Vás na Vaší kariérní cestě!
Staňte se součástí některé ze společností OK HOLDING a poznejte nás jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele!
Více než 20 let na trhu
Společensky odpovědný zaměstnavatel
Partner neziskových organizací a nadací
Partner sportovních a kulturních událostí
Aktuálně obsazujeme tyto pozice:
Manažer/ka korporátního pojištění (Brno)
Manažer/ka korporátního pojištění (Brno)
Do našeho brněnského obchodního týmu hledáme další/ho kolegyni/kolegu na pozici manažera/ku korporátního pojištění.
Náplň práce:
- zpracování poptávek pojištění od klientů
- vyhledávání nejvýhodnějších variant pojištění (konzultace se specialisty)
- příprava nabídek pojištění pro klienty
- správa pojistných smluv svěřeného klientského portfolia
- vyřizování požadavků a dotazů klientů (např. změny v pojistných smlouvách)
- jednání s pojišťovnami, kompletace předsmluvní dokumentace
- vedení interní evidence ke zpracovaným obchodním případům
- spolupráce na ad hoc úkolech v rámci týmu
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- zkoušky podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění - kategorie V nebo IX
- zkušenosti z oblasti pojišťovnictví s korporátní klientelou
- iniciativu, samostatnost a výborné komunikační schopnosti osobně i po telefonu
- schopnost rychle vstřebávat nové informace
- proaktivní přístup, kreativní myšlení
- dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
- práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
- odpovídající finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
- MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
- přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
- místo výkonu práce - Brno
- nástup možný ihned
Vývojář webových aplikací (Brno)
Vývojář webových aplikací (Brno)
Pro vývoj webových aplikací hledáme nového kolegu do našeho IT oddělení v Brně. Pozice je vhodná pro juniory bez praxe i pro zkušenější kandidáty.
Náplň práce:
- práce na dlouhodobých interních projektech
- vyvíjení podpůrné aplikace pro oblast pojišťovnictví
- podílení se na vývoji komplexního informačního systému
- práce především na backendu systému (v případě zájmu, je zde možnost podílet se i na frontendu)
- analýza uživatelských požadavků a návrh jejich implementace
Požadujeme:
- znalost programovacího jazyka PHP a příslušného frameworku, nejlépe Yii2
- znalost relačních databází a SQL jazyka (MySQL nebo PostgreSQL)
- AJ na úrovni čtení dokumentace
- aktivní přístup, samostatnost a schopnost analytického myšlení
Výhodou:
- znalost CSS, Bootstrap
- znalost FE technologií (jQuery, Angular, React)
- znalost práce s GIT
- zkušenosti s REST API, SOAP službami
- zkušenost s použitím nástroje pro řízení projektů - Jira, ClickUp
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
- práci na hlavní pracovní poměr
- v případě zájmu práce na ŽL
- flexibilní pracovní dobu
- odpovídající finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
- MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
- přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
- místo výkonu – Brno
- nástup možný ihned
Specialista/ka oceňování staveb - vhodné pro absolvent...
Specialista/ka oceňování staveb - vhodné pro absolventy (Brno)
Na naši centrálu v Brně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty/ky oceňování staveb pro stanovování pojistných hodnot nemovitostí našich klientů.
Náplň práce:
- osobní prohlídky a zaměřování nemovitostí u klientů
- stanovování reprodukčních hodnot nemovitostí
- zpracovávání oceňovacích zpráv
- poradenská činnost pro interní zaměstnance a vázané zástupce
- komunikace s klienty
- práce s interními systémy
Požadujeme:
- VŠ vzdělání nebo certifikaci v oblasti oceňování nemovitého majetku
- dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
- znalost softwaru NEMExpress AC je výhodou
- dobré komunikační schopnosti, analytické myšlení
- samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a schopnost pracovat v týmu
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
- práci na hlavní pracovní poměr
- odpovídající finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
- MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
- přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
- místo výkonu práce – Mánesova 3014/16, 612 00 Brno
- nástup možný ihned
V případě, že Vás zaujala naše společnost OK GROUP a.s. a máte zájem dozvědět se něco více o aktuálních pracovních pozicích, můžete poslat e-mail na kariera@okholding.cz se svými kontaktními údaji, anebo vyplnit následující formulář.